Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ma nowego Prezesa Zarządu. Decyzją Rady Nadzorczej spółki od 5 lutego br. funkcję tę pełni Mateusz Cholewa, który zdobył doświadczenie w branży gier współpracując z kilkunastoma spółkami, w tym m.in. z Live Motion Games i DeGenerals.
Mateusz Cholewa jest cenionym specjalistą w zakresie działań promocyjnych. Cholewa współpracował z wieloma kluczowymi firmami w polskiej branży gier przy tworzeniu kampanii promujących oraz przy budowaniu community tytułów. Ponadto posiada bogate doświadczenie w pracy z programistami oraz grafikami, którymi kierował prowadząc firmę zajmującą się tworzeniem portali tematycznych, ecommerce oraz outsourcingiem IT. Zastąpił on dotychczasowego Prezesa Spółki, Wojciecha Czesaka.
- Poprowadzenie zespołu Polyslash będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Cieszę się, że mogę być częścią organizacji, która ma w sobie tyle kreatywności i pasji. Spółka ma ciekawe projekty, które wymagają odpowiedniej strategii produkcyjnej i marketingowej. Będę tę strategię oceniać, analizować nowe możliwości biznesowe, umożliwiać zespołowi realizację wspólnych celów i napędzać ogólny rozwój firmy – komentuje Mateusz Cholewa, Prezes Zarządu Polyslash.
Jednym z pierwszych zadań nowego Prezesa ma być analiza zapowiedzianych wcześniej projektów Spółki, które znajdują się już w produkcji. Należą do nich: Tribe: Primitive Builder oraz Drug Dealer Menager, który powstaje przy współpracy z Movie Games.
- Główną produkcją Polyslash jest Tribe: Primitive Builder, dlatego to właśnie od usprawnienia tego tytułu rozpoczynam moją przygodę ze Spółką. Na chwilę obecna badam możliwości produkcyjne gry, rozmawiam z zespołem, a także staram się znaleźć obszary do usprawnienia pracy. Po zakończeniu audytu podejmę decyzję, jak będzie przebiegać dalszy proces tworzenia gry – dodaje Mateusz Cholewa.
Oprócz gier w fazie produkcji, Polyslash ma już w swoim portfolio wydane tytułu, które nieustannie rozwija. Jest to m.in. Mech Mechanic Simulator - od niedawna dostępny także na konsolach Playstation. Symulator mechów na komputery PC ukazał się na platformie Steam 25 marca 2021 roku, natomiast premiera gry na konsole Xbox odbyła się we wrześniu ubiegłego roku. Dostarczenie gry na najpopularniejsze platformy gier video to efekt realizowanej strategii Polyslash, która zakłada dotarcie do szerokie grona użytkowników.
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com
Link do strony artykułu: https://wm5.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mateusz-cholewa-nowym-prezesem-zarzadu-polyslash